2011. július 31., vasárnap

Heló máj frend

Hát ezen is túl vagyok. Moziban voltam. Nem a film miatt izgultam, nem a jegyszedőtől féltem, hanem attól, hogy kivel megyek. Ugyanis most találkoztunk először. Furcsa, mert az elmúlt évben ahányszor csak láttam, csupa ellenséges érzés izzott fel bennem. Düh, féltékenység, szomorúság, csalódottság, Ezt éreztem, amikor ránéztem a lányra, akinek megvan az, amit én elvesztettem.

Az emberek furák, a szerelem is fura, de a legkülönösebb dolog szerintem akkor is a barátság. Hogy mi hoz össze két embert. Hogy hogy képesek ismeretlenül órákig beszélgetni.  De azért személyesen teljesen más, nem várhatsz a válasszal perceket, élesben megy az egész. Mielőtt találkoztunk, volt pár percem, bementem az Alexandrába megnézegetni a Woodstock népét, amiből egy példány van ott elég régóta, biztosan rám vár de sosincs nálam elég pénz. Azt hittem, ottmaradok az üzletben. Ideges voltam. De aztán erőt vettem magamon. A pénztárnál láttam, hogy az ő keze is remeg. A film nagyon jó volt ( Harry Potter megmentette a világot juhé! Én azért sajnáltam Pitont, hatalmas fazon volt), utána pedig megváltottuk a világot. Jobban nem is alakulhatott volna a tegnapom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése