2011. augusztus 5., péntek

Detti holnap off.

Bizony újra vár a Balaton. Nyáháhá. Nem is tudom, mikor jövök haza, de ez benne a legjobb. De gyanítom, hogy ez egy párnapos project lesz, merthogy elromlik az idő. De a viharos Balaton szerintem iszonyat hagulatos. Namindegy. Már megint a  Kisstibivel álmodtam. Kata azt mondta, hogy az emberek akkor tűnnek fel az álmainkban, ha sokat gondolnak ránk. Háh, LOL.
Vettem egy brutáljó felsőt, csupa szín és összevisszaság. Négyszáz forint volt egyébként. Senkinek nem tetszik rajtam kívül ,de ezt kezdem megszokni. Barbinak biztos tetszene, ő nemcsak tolerálja, hanem még támogatja is a hülye cuccaimat, de őt még jópár napig nem látom.
Szóval holnap reggel jó korán kelek, és még össze is kell pakolnom, de amennyit én mostanában alszom, ez egész könnyen kivitelezhető lesz.

Addigis egy Tibi:
 
*.*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése