2011. augusztus 31., szerda

Gyerek vagy te olyan...

Most jövök évzáróról évnyitóról, két órás városi évnyitó volt. Juhé. Figyelni alig bírtam ,az elmúlt két napban nemigazán aludtam ,de azért voltak ott fura dolgok.. na mindegy. Ami említésre méltó, az az, hogy egyszercsak jött a Beck Zoli, (a beckzoliii!!!) a színpadra, elnyomták a Felhőt, meg a Mecseki Sétányokat. Teljesen feldobódtam. De ott kellett ülni, a hülye matrózblúzban, Lego mellett, mert persze, hogy az osztályfőnök mellém ül...
ÉSés bréking nyúz: engem még mindig utál az egyik barátnőm "barátnője". Nem túl meglepő, csak felb*szta az agyam. Én nem tettem ellene semmit, úgyhogy nem is értem. Nem tudom ,a csaj mire veri a mellét. Oda akartam köszönni, de úgy ment el mellettem, picsásan a karján himbálózó kistáskával, mintha ő lenne a királynő. Pedigaztán.. Szóval igen. De hát vanazúgy. Vanúúúúgy hogy vörös a Hooold... De nem. szóval. Elfogott a vágy, hogy tarkónvágjam, nem nagyon, csak mondjuk hogy orra essen, de aztán mégse. Hát nem érdekel, komolyan, utáljon csak, szabad, nuygodtan! :D Lepereg rólam.
Kiolvastam a Száz év magányt. Vééégre. Tetszett, csak nagyon elhúzódott.
Türürüptürüp, holna sulii. Yeahbaby. 
(NADE 30Y AZ ÉVNYITÓN, BESZARÁS :D)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése