2011. szeptember 23., péntek

Kérem vissza a tegnap estémet

Mert rohadtjó volt. 
Viszont egész éjjel nem aludtam. Ennek két fő oka volt:
  • forgott velem a szoba
  • teljesen felzaklattak az események. Jobban, mint kellett volna

Vagyhát nemtudom.  
Minden az Ő hibája. Meg a boré, amit megitatott velem.  Tiszta ideg voltam, kellett az a cigi. ugyanis szétbaszódott a szemüvegtokom. Amit Ő megcsinált, nagyjából ,de még mindig nem jó. Azért a nyakába ugrottam. Átölelt. Furcsa, de nagyon jól esett. Hogy nem enged el, csak szorít az erős karjaival..  Ott és akkor kiakadtam egy tiszta pillanatomban.  Nem vagyok én ilyen - bizonygattam. Elhitte. Nem zavarta. Táncoltunk. 
Eszméletlen jó volt. 
Búcsúzni (milyen búcsú volt az?!) már nem volt jó. Az arcát nem felejtem el, azok a szomorú szemek...
Valamiért azt hittem, ma megkeres a suliban. kicsi, naiv detti.

Atyaisten. pont a hétvégén beszéltük Bével ,hogy milyen jó, nincsenek ilyen szívproblémák, minddel leszámoltunk. Mennyivel jobb így. Sokáig tartott. 
Tegnap délelőtt még szidtam, mint állat, nem mentünk velük lion'sba. Aztán tessék. Nagyon fura. Visszagondolni jó, de összességében nem túl kellemes. 
Most szuggerálom, hogy rám írjon. Ki itatott az este? Tessék már csinálni valamit. Megőrülök, esküszöm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése