2011. október 14., péntek

Hey Mr Tambourine Man, play a song for me

A mai napom keményen indult, de a délután annál jobb volt. Sütött a nap, kiültünk, Vele, és beszélgettünk, és annyira egyszerű volt, és mégis, annyira jó. Boldogan indultam Katáékhoz Sufniba, közben megállítottak mikrofonnal és kamerával, hogy ugyanmár, mit tudok az Elcoteq-es demonstrációról, és mi a véleményem, hátööööööööööö. 

Kaptam egy hiperszuper Doors-os pólót!!! Aaaaahw *.*  És Bob Dylan Mit Fúj A Szél című válogatáskötetét. ÚÚÚ. *.*  És csokit, amit nem kell magyaráznom, hogy miért jó, éés azt hiszem azt se, hogy miért rossz..:D

Amúgy ma két embernek mentem neki, hazafelé pedig a kukát döntöttem fel majdnem, aztán kishíján elhasaltam a lépcsőn. Tudom, ciki. Ez van.

I'm sooooo happyyyy =)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése