2011. október 30., vasárnap

Kiskezitcsókolom

Méég 13 nap!! Ollé. Már BORZalmasan várom ezt a Quimbyt. Azon gondolkoztam, hogy vajon UTÁNA mit fogok várni? De lesz mit várni akkor is, szóval meg vagyok nyugodva, halálosan.

 Tegnap végül is kihagytam a Harmincipszi koncertet, pedig úgy volt, hogy elmegyek. Imádom őket, de semmi hangulatom nem volt, meg fáradt voltam, meg ilyen fejfájásokkal nem jó ötlet a koncert. Helyette délután Nórával voltam, kolbászoltunk a városban, kajáltunk, kibeszéltük a sok hülyét, akikkel eddig összehozott minket a sors, megváltottuk a világot. És most pedig Jared Leto-rajzolásba kezdek. Andi-szülinapra. Már ha sikerül egyáltalán befejeznem a rajzot, és lehet, hogy még úgy se kapja meg, mert annyira szar lesz. 
igen, röviden ennyi. 


2 megjegyzés:

  1. szerbusz kedves, most találtam rád. régebben már láttam a blogod de most újra megtaláltalak. :D ne már h egy hét múlva te is partyquimbyállat leszel. én is e :'D ha jól megy sorom... majd összefutunk. habár megismerni nem foglak, de összefutunk :D

    VálaszTörlés
  2. Szervusz Médea! :D Úgybiza, ha minden jól megy, paryquimbyállat(világ legjobb szava :D) leszek.
    NAgíon helyes, hogy teis;) Éés akkor igen, összefutunk, nembaj, ha nem ismerjük meg egymást, esetleg tartok egy táblát a fejem fölé. :D

    VálaszTörlés