2011. október 22., szombat

Ó igen. Nem lehet azt mondani, hogy túlzásba viszem a blogolást. 
Eljött az ősz, de valahogy túl hideg. Nem volt semmi átmenet. Vagy lehet, hogy volt, csak én nem vettem észre. Mostanában nehezen veszem észre a dolgokat. 
Változtatni szeretnék.
Az élethez való hozzáállásomon. Sok minden változott, és igazából lehet, hogy nincs sok okom a szomorkodásra, igen. Mégis, mi a baj? Az ember, ha nincs problémája, kreál magának. Jó esetben nem így van, de gyakori jelenség. Az egyik barátnőmön tapasztaltam. Jön, és csak mondja, mondja, hogy neki milyen rossz, itt fáj, ott fáj, a lelke fáj, emiatt sírt, amiatt sírt... én meg fel voltam háborodva, hogy csak panaszkodik, és engem konkrétan le se szar. De kezdem észrevenni, hogy én is nyafogok. Nem neki, mert igazából csak magáról tud, vagy szeret beszélni, de másnak... Úgyhogy, én igyekszem, tényleg. Tényleg, majdnem mindig van min mosolyogni. És már ettől is boldog leszek.

Meg a színjátszótól!! Imádom! Hát mondjuk még biztosan elég béna vagyok, de maajdcsak belejövök. Az nem lehet, hogy nem.
Végre egy hely, ahol jól érzem magam, elfelejtek mindent, és csak arra koncentrálok, amit csinálok, amit csinálnom kell ,amit imádok csinálni. Nem kiabálok el semmit de na. 

Ja és lesz fogszabályzóm. 
Jaés MÉG 3 HÉT QUIMBYIG!!!(ez így egy fura szó)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése