2011. december 19., hétfő

ejj de régen jegyeztem be

Voltam Kiscsillagon! Hujujuj. Hát mit mondjak, helyreállt a lelki békém. Utána csengett a fülem, nem volt hangom (még most se jött vissza igazán) Mindenem fájt, alig bírtam menni. A második sorban tomboltuk végig, utána mind a négy kicsicsillag aláírta a jegyemet.:) Szóval zsír volt.
Esik a hó. Szétáztam, mire hazaértem, vettem ajándékot, mert ajándékozunk az osztályban. Még a holnap, aztán szerdán osztálykarácsony, és kész. Aztán színjátszó, aztán fogorvos, aztán karácsony. hurray. Alakul a hangulat.
A lelkem meg úgy kavarog, mint a hópelyhek kint. Mindig van valami, hihetetlen.
Én nem értem ezt a srácot, tényleg. De jól esett. és.és.és. És ez tök értelmetlen és érthetetlen, de hát kinek mondjam el??!
Ja és közérdekű közlemény: megyek punnany koncertre! Még nem tértem magamhoz a kiscsillag óta, és máris.. de hát így kell ezt. Azthiszem. Olyankor elfelejtünk mindent, és viccet csinál a részeg
De előtte karácsony. Meghitt, békés, és remélhetőleg fehér.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése