2011. december 6., kedd

faszkivan

konkrétan ennyivel ki tudom fejezni az elmúlt napjaim lényegét.
ez szörnyű, én is tudom, de ez van. 
bewteg vagyok ,de mégsem. rajzolok. ígérgetem, hogy majd tanulok. van jegyem kiscsillagra. elfelejtették az amúgy rég elmúlt szülinapomat. úgy érzem ,hogy mindenki jobb nálam, mindenkinek jobb, mint nekem. jaaaj de nagyon tudja magát sajnálni - mondják az okosok. mondják csak. ha más nem. nem? nem szoktam én ennyire búvalbaszott lenni. vagy ha igen, nem írom le. de most mégis. mert hátha jobb lesz tőle. nem, miért is lenne? nem levelet írok az őrangyalomnak, akinek a létezésében néha kételkednem kell, hanem csak blogolgatok, írom a hülyeségeimet, ami igazából nem érdekel senkit, engem is csak azért, mert rólam van szó. bár ne lenne igazam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése