2011. december 3., szombat

Motivácó

Energia löket. Inspiráció. Ilyesmik.

Ez a hetem úgy telt, hogy.. sehogy. Borz almas volt. Csak ültem a kupi közepén, és nem tanultam. Sem időm, sem energiám nem volt összepakolni és tanulni. Teljesen kikészültem, nemtudom, hogy mitől, az idő, az emberek, vagy az hogy megbetegedtem, vagy az összes együtt. 

Csütörtökön viszont trénigre mentem, ahelyett,  hogy a föci TZre készültem volna. Jimbora, megérte, megérte! Pár óra alatt annyira feldobódtam. Azok az emberek, akik mind egy dologért vannak ott, mert szeretik ezt csinálni, és egymásra figyelünk, és őszintéket nevetünk, és olyan családias a hangulat, és remélem, hogy jól érzem azt, hogy kezdenek befogadni. Jó elszakadni pár órára a külvilágtól, a mindennapoktól. Még azt is mondták hogy tehetséges vagyok, ami még akkor is iszonyatosan jól esik, ha nem is igaz. Utána pedig hullafáradtan zuhantam az ágyba, mert  már nem volt erőm agyalni azon, hogy mi lesz. Végül is úgyis lesz valami. Lett is, TZ, semmit se tudtam, háááát majd meglátjuk. 

Mindig eldöntöm hogy tanulni fogok. Persze, haha. Túl jól megy ez a 'leszarom-életmód', sajnos, nagyon élvezem.
Mégis kéne csinálni valamit, mert még nem mehetek Kiscsillagra, pedig már csak két hét! 

Van egy csomó ötletem. Hogy mit csináljak, rajzoljak, és ez jó érzés. Kaptam ihletet.:)

ÉÉs vörös hajat akarok. Nem tudom, hogy állna, ha nem nagyon szörnyű, akkor lehet hogy... csak nem tudnám visszafesteni az eredeti színére, amit viszont szeretek. Csak megakarom mutatni, hogy ki vagyok, hogy változtam, fel akarok tűnni azoknak, akik nem vesznek észre, kicsit megbotránkoztatni azokat, akik így is észrevesznek. 
Agybaj, nem?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése