2011. december 9., péntek

nyugis péntek este

A kötelező extra mennyiségű kakaóval. regenerálódom.
Tegnap nem mentem suliba, helyette kicsit tovább aludtam, majd felültem a buszra, és elmentem fogszabályzásra. Lenyomatot vettek. 
Egy irtóaranyos fiatal csaj volt, meg egy fiatal pasi. Miközben az életemért küzdöttem (amúgy egész jól bírtam) ők a szigorlatozásról csevegtek.
Miért van meg a büdös bácsiknak az a rossz szokásuk, hogy mellém ülnek a buszon? Tényleg nem azért, de ez borzasztó.
Aztán itthon anyával csináltunk ebédet, beszélgettünk ,nagyokat röhögtünk. Közben szólt a Pink Floyd. Utána pedig Slash-t olvastam ,végre visszakaptam a könyvet. Aztán megint szedtem a sátorfám, irány színjátszó, lüke emberek, könnyes nevetések. Kilenckor haza. Ágyba beájulni, másnap pedig kómásan elbaszni egy matekdolgozatot. 
Ami azért nagyon idegesítő, mert tudtam az anyagot, mindig sikerültek a feladatok, és most csupa olyan volt, amit nem is csináltunk! Felháborító. Ebből nem lesz semmi jó.
Délután meg mozaikoztam. Talán három év múlva kész lesz. Vagy még akkor sem. :')

 "Tudjátok, hogy mi lesz a vége.
A vége az, hogy jól meghalunk."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése