2012. január 13., péntek

filmélmény

Ú hát megnéztem a Donnie Darko-t. A csoportvezetőm ajánlotta, teljesen igaza volt. Hihetetlen és eszméletlen és wáááh. Elég friss még az élmény, úgyhogy most emésztek. Ja és Jake meg az új szerelmem, azthiszem. khm. Na.
Szóval AZTA.
Amúgy szomorú, de nem tudok mit bejegyezni. Nem minths nem történt volna semmi, csak valahogy képtelen vagyok mondattá kreálni őket.cc. Az én szúnyogalkatú osztályfőnököm azért se hagyott javítani bioszból. Talán nem hiszi el, hogy képes vagyok rá. Minden oka meg van rá.KÍNOS. Namindegy. Inkább megyek olvasni. Kerouac bácsi igenishogy ügyi volt.

affenébe, mostmeg megya tévékettőn a Forrest Gump. Imádom. De szerintem mindenki imádja.
A mama azt mondta, mindenki csinál olyasmit... szóval olyat, aminek nincs értelme.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése