2012. január 7., szombat

Húúúúha.

Kicsit el vagyok maradozva.
Tehát búék! Naja sokkoló volt a szilveszter, soha semmi sem lehet százszázalékos és kerek, de ha végiggondolom, hogy négynapos volt, Punnany koncerttel erősen fűszerezve, akkor hűűű. Részletekbe nem mennék bele.
     Még egyetlen évben sem fogadtam meg semmit. De most! megfogadtam, nem mondom el mit, mert csakis magamnak akarok megfelelni, nem másnak. Ezért nem mondom el senkinek. Igazából ez is hozzátartozik. Elindulni az önmegvalósítás rögös útján. Vagymi. Meg a tanulás is, ezt nem iis titkolom, részben mert valamennyire megnyugtatja apáékat, részben meg mert MUSZÁJ mert rohadtul elegem van és különben nem mehetek fishingre és akkor meghalok. De hát tanulok, mint egy jógyerek, ésakkor megyek, és aláíratom a quimys pólóm. Yey.
     Nna. Mégvalami?Jaigen.

Tökjó érzés, ha megmondják hogy semmi tehetséged. Semmihez. Vagyishogy: ..mindenhez kicist ügyes, de igazából semmihez...
Kösziiiiiiiii. Azért sose hittem hogy valami isteni tálentummal lennék megáldva, de ez egy kicsit fájt. De hát miiiindegy.
   Ésakkor most drámázhatnék, hogy csalódni egy barátnőben, az is milyen rossz, és hogy milyen csúnyán elbántak velem. Tessék, meg is tettem. De abba is fejezem, mert nem éri meg ezen sírni.
 
Szóóval.. helló 2012. helló januári hideg, kiábrándultság-érzés, viszlát decemberi pezsgés, tavasz, siess!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése