2012. február 12., vasárnap

Jólvagyok

Micsoda szombat este.
     Hát kurvajó volt. Ez már nagyon kellett, nagyon hiányzott. Ennyi. Csak utána itthon órákig nem tudtam aludni. Én ilyenkor sose tudok aludni. Részletekbe inkább nem megyek bele, azon inkább elalvás előtt agyalok, főleg, hogy kissé zavaros minden Szóval a lényeg, hogy abszolút jó kedvem van.
Mi egyéb történt? Hószünet, két napos hószünet történt. Nem nagyon értem, azóta is ugyanúgy esik a hó, és ugyanúgy kutyabaszó hideg van, és mégis van suli. Mindegy.
     Azon gondolkodtam, hogy miért nem lehet szabályozni, hogy kibe szeretünk bele? Vagy ki tetszik meg. Igazságtalan dolog, hogy nincs hatalma az embernek efölött. Olyan kiszolgáltatottnak érzem magam. Főleg, hogy valaki megint helyettem döntött.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése