2012. március 21., szerda

Az elmúlt pár napban többször is nekifutottam ennek a postnak, de nem sikerült, így hát vártam, hátha menni fog majd később. De nem húzom tovább. Azonban most se tudom jobban mondatokba foglalni az érzéseimet.

Csütörtökön egész napos próba volt, de tényleg egész napos. A helyszín közel volt, húsz perc séta a friss napsütésben, és meg is érkeztem, ráadásul időben. A legtöbbeknek ez nem sikerült. Rájuk várva csocsóztunk párat, aztán csak úgy repült az idő, egyedül a gyomrunk korgásán érzékeltük. A rendelt pizzát kint a lépcsőn ülve fogyasztottuk el. Fáradtan értem haza, szellemileg és fizikailag is, ráadásul még egy esést is elszenvedtem. Ömm. A lényeg, hogy a hátiputi veszélyes, főleg, ha a partnered, aki a hátára vesz félreértelmezi a feladatot.  Nomindeegy. 

Pénteken meg Bendi szülinapjára voltam hivatalos. Nagyon örülök, hogy ilyen srácot talált az én legkedvesb barátosném, jobb nem is lehetne. Ámen.
Az estéről csak annyit, hogy eszméletlen jól sikerült, és pont. Kicsit túl jól. hehe. A csodás másnapot Barbinál töltöttem, nagyrészt döglöttünk a napon, szuper volt. 
Akkor már a vasárnapot is: teljesen átlagos vasárnap volt, mintha az akasztásomat vártam volna. Pedig semmi okom nem volt az aggodalomra, egyenlőre sunshine happiness meg minden anyámkínja, de tényleg, őrültboldog vagyok, de nem írom le, mert nem tudom megfogalmazni, meg nem is akarom, mert félek, hogyha leírom, elmúlik az egész.

Amúgy én vagyok a megtévesztés nagy mestere, mostmár biztosan tudom. Folyton ezt csinálom, néha jó, néha rossz. Ma például a teraszon sütkérezve, kávét szürcsölve végeztem ki a Börleszket. Maga voltam a megtestesült nyugalom. Pedig úgy zakatol a szívem meg az agyam össze-vissza, mint valami... Traktor. Tudom, fantasztikus hasonlat. Kifejezetten hangos volt. 
Gyerekek, megbolondultam.
Traktor.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése