2012. március 26., hétfő

HAHAHA.

Amikor már örültem, hogy szombaton nincs suli, akkor kiderült, hogy próba lesz délelőtt. Ami önmagában nem probléma, mert imááádom, csak így is korán kellett kelni. De megérte, na, jó volt. Gyalog mentem meg jöttem,, lerohadt rólam a ruha a melegben. Hazafele minden tök nyugis volt, sehol senki, az emberek biztosan az ebéd utáni sziesztájukat töltötték, én meg ballagtam a napon, előkerült az a picike doboz, kattant az öngyújtó, fújtam a füstöt. Otthon meg a családi kertiparti várt, kissé meglepetésszerűen, bőszen rágóztam. 

Amúgy egyre jobbak a színjátszók, egyre többször érzem magam elfogadottnak, befogadottnak, és ez renttenetjó érzés.
Már csak egy próbánk van, aztán pénteken RDT. huhuhu. 





"Anya, a béna szónak van szinonimája?"- ezt a buszon hallottam egy kislánytól. Mondjuk én lehetnék a szinonima.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése