2012. március 11., vasárnap

Helolhelohelo tavasz!

Vissza vagyok jövődve. Vegyük úgy, hogy a téli álomból. Mit mondjak, mozgalmas téli álom volt. Végre sikerült kimásznom belőle... a tavasz tiszteletére, ami meg cseszik jönni, csak bolondít. De mostantól tisztességesen fogok blogolni, illetve ígérni nem ígérek semmit, mert még a magamnak tett ígéreteimet is szokásom megszegni. És mégis ígérgetek, mert muszáj. Oké, ebbe inkább most nem megyek bele, reggelre se jutnék sehova...

Tehát egyenlőre ennyi. JA. Megnéztem a Jack Jacket. Aztán mégegyszer, meg mégegyszer, meg még.. nemtudom, tényleg csak párszor. Imádom, imádom, és Mester Tamást is imádom, én nem hittem volna, hogy Mestert fogok egyszer hallgatni. Pár évvel ezelőtt kiröhögtem volna magam, DE EZ JÓ. Hah. 
Na jólvan, megyek, lefekszem a földre, mert úgy fáj a hátam mint egy old ladynek. csók

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése