2012. április 6., péntek

Vágjál lyukat a kádba

Igen, már egy hete volt, de csak most jutottam el oda, hogy írjak róla. Szóval az RDT. Jó volt. Sokat próbáltunk rá, de még így se lettünk készen, ez volt az egyetlen probléma. Azalatt a pár nap alatt alig aludtam, nem ettem, kicsit meglazultak az idegeim. 
De most lettem idegroncs.
Szombaton a fesztivál után csináltunk egy színjátszós házibulit. Túl jó volt, azt kell hogy mondjam. ajaj.
Lehet, hogy szerelmes vagyok? Jézusom, borzasztó, fogalmam sincs, hogy mit csináljak. Nemtudom, mit gondol Ő. Ott aludtam vele, szorosan átölelt, annyira.. furcsa volt, és mégis természetes, és szuper. Előtte meg a hülye haverja nyomult rám, több- kevesebb sikerrel, én nem akartam, de nem volt tiszta a fejem, és most rosszul érzem magam miatta. Tudom, ha hülyeséget csinálok, vállaljam, én vállalom, de nem akarok ebből félreértést. Bár lehet, hogy tök mindegy, mert Neki úgyse számítok, de a remény hal meg utoljára

Ennek most így lehet, hogy nincs túl sok értelme.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése